söndag 23 juni 2013

Vastavierailu

Ada oli koko viime viikon hoidossa luottoperheen luona Porvoossa. Perheeseen kuuluu Lotta-äiti Anders-isä sekä neljä lasta. Kolme niistä asuu vielä kotona kun perheen ainut poika oli vielä silloin armeijassa. Tytöt ovat: Ida 20-v, Fanny 17-v ja kummityttöni Matilda 10-v.  Ada on viikon Matildaa vanhempi.

Koirani ovat olleet aika usein Lotan perheen luona hoidossa ja se on mieluinen paikka mun tytöilleni. Viime sunnuntaina vein myös Tovan heille kun olin matkalla agilityn sm-kisoihin Kirkkonummelle.
Sunnuntai-iltana Lotta toi Adan ja Tovan tänne kotkaan. Samalla tytöt Fanny ja Matilda jäivät tänne kaupunkilomalle ja he olivat täällä torstaihin asti. Kokonaiset 4 yötä. Toiselle tytölle petasimme vuodesohvan ja toinen sai nukkua toisella sohvalla. Mun tytöt pitivät seuraa heille eikä Ada ollut kertaakaan sänkyni alla sillä välin kun tytöt olivat täällä. Minusta oli kivaa et oli seuraa ja koirien lenkitys sujui aika mallikkaasti kun mun ei tarvinnut kuin taluttaa korkeintaan yhden koiran. Kelit olivat aika aurinkoiset joten emme tehneet pitkiä lenkkejä.

Maanantaina emme tehneet mitään erikoista. Päivällä kävimme ruokaostoksilla. Ruuaksi oli pizzaa ja jokainen sai tehdä oman pizzan omilla täytteillä. Illalla tytöt tulivat katsomaan mun ja Ikwilin aksatreenit.

Tiistaina vein ensin tytöt shoppailemaan kaupunkiin. Molemmat löysivät jotain ostettavaa. Raahasin tytöt myös ortodoksiseen kirkkoon. Kaupoissa käynnin jälkeen lähdimme uimaan Santalahteen. Merivesi oli vissiin aika kylmä eli tytöt eivät halunneet jäädä sinne pulikoimaan. Kävimme päivällä hallilla treenaamassa vähän Tovan ja Adan kaa. Molemmat tytöt saivat tehdä radanpätkiä molempien koirien kaa. Yritin neuvoa parhaalla tavalla. Ruokana oli tortilloja. Tytöt jaksoivat syödä enemmän niitä kuin minä.

Keskiviikkona mun piti käydä uusimassa passini. Sillä välin kun olin poliisilaitoksella, tytöt olivat koirien kaa Kantasatamassa. Tarkoituksena oli sitten viedä tytöt Kotkan Kirkkoon mut se vierailu sai olla kun keksin et voisin viedä kaikki Sapokkaan sillä en halunnut jättää koiriani autoon. Sapokassa Fannylla oli kamera mukana ja tänään sain häneltä kuvia.
10-vuotiaat Matilda ja Ada




Huippumalliposeeraus?




Kävelyn jälkeen menimme ruokakauppaan ja kotiin tekemään ruokaa. Ruokana oli tällä kertaa uunilohta, riisiä, kastiketta ja salaattia. Nam. Kiitos Fanny siitä et jaksoit tehdä ruokaa meille muille. No auttoihan mekin vähän...

Illalla päätimme lähteä pelaamaan minigolfia. En oo pelannut sitä varmaan 20 vuoteen joten mulla oli välillä vaikeuksia osua palloon ja saada sen menemään sinne minne halusin.
Tulokset eivät olleet päätä huimaavia, mut rehdin kisan jälkeen Fanny voitti ja Matilda ja minä olimme jaetulla kakkoissijalla. Matilda olis ollut minua parempi jos en ois tehnyt hole-in-one viimeisellä radalla.

Torstaina kävin aamupäivällä kaupassa ja sen jälkeen tytöt pakkasivat tavaransa autooni ja vein ne takaisin Porvooseen. Ada pääsi mukaan saattamaan tyttöjä ja luulen et Adan salainen haave oli päästä taas hoitoon. Mutta ei...ei tällä kertaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar