söndag 6 maj 2018

Tova på Manner 6.5.2018

Tova var idag och tränade agility under Nina Manners vakande ögon. Ribborna var 40-45 cm och banan bestod av 32 hinder. Vi lyckades inte göra nolla, men också Nina tyckte att Tova var superduktig idag. Hon överraskade matte många gånger. Kanske gårdagens hemmadag gjorde under åt Tova? Jag hoppat att flowen fortsätter nästa helg och två helger efter det. De kommande veckorna skall också Tova få tävla i agility. Får se hur det går....Borde lita mycket mera på Tova än vad jag gör. Hon är noggrann med hur jag svänger på huvudet. Borde koncentrera mig till 120% på henne och veta var följande hinder finns.

Dagens bana:







Hindren 1-13 (andra försöket):

Hindren 11-17 (min egen variant):


Hindren 11-17 (med japan vid 13-14):



Hindren 16-32: 

Efter träningen på skogspromenad tillsammans med Marjut och tre cockrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar