onsdag 30 maj 2012

Imorgon/Huomenna

Imorgon skall jag med Ikwil till ultra. Måste nog medge att jag börjar redan nu vara lite nervös inför vad som kommer att ses. Ärligt sagt blir jag nog lite besviken ifall inga valpar syns, men då är det väl meningen att det inte blir sommarvalpar hos oss. I så fall måste jag väl fundera om jag försöker para Ikwil på nytt vid hennes nästa löptid eller om jag skaffar en "färdig" valp någon annanstans ifrån. Nåja, imorgon efter kl 15 är vi lite klokare.

Huomenna Ikwiliä ultrataan. Myönnän et jännitän jo nyt mitä näkyy. Suoraan sanoen petyn jos käy ilmi et Ikwil on tyhjä. Silloin on kai tarkoitus ettei meille synny niitä kesäpentuja. Siinä tapauksessa mun on mietittävä, yritänkö astuttaa Ikwilin hänen seuraavista juoksuistaan vai hankinko "valmiin" pennun jostain muusta kennelistä. No, huomenna klo 15 jälkeen olemme taas vähän viisaampia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar